Upp & Ner , Hit & Dit

Sjukt underbara :) detär precis vad lars winnerbäcks låttexter är. Synd att jag inte insåg det tidagare bara.
Jag kan inte fatta hur allt bara går upp och ner hela tiden. Ena stunden mår jag så bra att jag bara vill spricka andra sekunden mår jag piss och tänker så mörka tankar att dom inte ens är av denna värld.
Men men det är väl antagligen så det är att vara tonåring eller? Jag hoppas det försvinner iaf.
Idag har jag inte alls gjort mycket umgåtts med min bror och hans kompis Kalle. Och så har jag duschat och chillat resten av dagen :) Och nu ska jag allt göra mig middag, Undra bara vad jag ska göra ? :D



Puss och Kram Alexzandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

aww tack dsm (L):)

2009-08-11 @ 19:03:47
URL: http://tthelifeofemelie.blogg.se/
Postat av: natta

jaaaaaaaa omg omg omg omg omg <3

2009-08-14 @ 14:02:59
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0