Sova hos syrran DAG 2 ;D

Idag gick jag upp kl 7 för att min syrra skulle skjutsa barnen till dagis och besiktiga bilen. Så det var en tidig och seg morgon. Sedan efter besiktiningen åkte vi hem till min andra syrra o fikade lite grann. Och när vi åkte ifrån henne så var klockan bara 2 så vi ahde fortfarande hela dagen framför oss vilket kändes väldigt segt.Men när vi kom hem så gck vi på en härlig promenard ner till vattnet med hundarna. O när vi skulle gå hem så gick vi upp för en förjävlig backe så när man kom upp blev man helt yr i huvet av allt flås ( jag har ganska dålig kondis också x'D) Men nu sitter jag här o barnen sover o vi ska snart kolla på någon film min srra hyrt. Så ha det mys PÖzz<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0