Vänner?

Jag förstår mig inte på så kallade "vänner". Ska jag vara ärlig tror jag inte längre på ordet vänskap. Alla så kallade "vänner" bara sviker o lämnar vilket börjar gå mig på nerverna. Så jag skulle inte kunna kalla några av mina bekanta vänner igentligen. För om man frågar en person så ska en vän vara där när du har det svårt eller jobbit eller bara vara en person du kan skratta tills du gråter med. Men sådant finns inte i min värld längre. Allt e bara svek och saker bakom ryggen på mig. Så jag kan inte säga att jag har några vänner. För det finns ingen av mina såkallade "vänner" som skulle låta mig komma gråtande till dom och dom skulle trösta mig eller fråga vad som har hänt. Dom skulle nog inte ens bry sig. Så jag e verkligen avundsjuk på alla där ute som har RIKTIGA vänner som verkligen bryr sig. Så håll hårt om dina vänner för du vet aldrig när dom försvinner.






Natta du e bäst if <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Håller med dig i det du har skrivit. Jag har brutit kontakten med många "vänner" som har gått bakom ryggen och snackat skit och varit falska. Till slut litar man inte på nån. =/

Hellre ha en riktig vän än många falska.:)

2009-02-11 @ 18:13:57
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0