Regn och rusk

Jaa nu har jag riktigt tråkigt faktiskt >.< Idag har jag bara varit hemma och tittat på film med far min ^.^ Vi kollade på någon verklighetsbaserad film om andra världskriget.  Den var bra men riktigt hemsk bara för att man visste att det hade hänt på riktigt det som var i filmen. Gud jag känner mig så sprudlande glad igen :D No idé why men den e helt fantasktiskt if :)


Hoppas ni har det bra i regniga sverige :)<3


Pussar & kramar Från Alexzandra<3





P.S jag har hittat en konstnär vars konst jag har blivit helt kär i här kommer några smakprov ;) :


En av mina favoriter :D


Batman get´s old to right?


Lite brutal konst kanske? men jag tycker den e helt underbar.




Kommentarer
Postat av: natta

va kul att du vill vara med :D lägg gärna till mig på blogg lovin så du aldrig missar någon utav mina tävlingar om du vill - lägger gärna till dig med :D



2009-07-28 @ 11:36:51
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0