Shoppa med pappa

Nu har Alexzandra vart i farten och shoppat igen tihi. ^^ Man får ju passa på när pappa är hemma ; O .
Idag åkte vi faktiskt till ullared tidigt på morgonen (ja det var faktiskt tidigt x'D) Men det e inte klokt förpå ullared fanns det typ inte en enda parkering helt sjukt :S Vi letade i säkert 10 min lr något efter en parkering x'D Och inne i varuhuset var det ännu värre man kom knappt fram. Jobbit varför skall alla människor få för sig att shoppa samtidigt som mig? Men iaf när vi kom hem åkte jag och pappa och kollade på eriksberg när dom spelade träningsmatch. Jag ska inte säga resultaten för det e pinsamt men eriksberg förlorade iaf :P


Men ni alla gummor och gubbar få ha en bra kväll och hoppas ni har haft en bra dag :D


Puss och kram från Alexzandra



Detta är lite saker jag har köpt :D :
Hoodie från Carlings
Greenday t-shirt,hårspray,sminkbortagning,nagellack bortagning och spännen ifrån ullared ^.^
Svart linne ifrån gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0