Sluta fejka

Gud jag måste bara få sagt detta.Jag blir så jädra trött på alla fakes som finns över allt på internet. Varför ta bilder av någon och säga att det är du? Vad är man räd för när man tar någon annas bilder? att andra tycker att man e ful? Då måste man ha ett väldigt dålig självförtroende måste jag säga. Jag vill bara säga sluta fejka och var dig själv.


Men iaf idag har jag inte gjort något speciellt bara varit hemma och kollat på film. Patrik och hans mamma och lena varhär en stund förut men det är allt som hänt häridag. Men imorgon får jag se till att hitta på något eftersom sommar lovet snart e slut :(



Puss och kram från Alexzandra


Stå för vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0