Tjola hopp

                                          Hejsan alla Galda :D

Idag har jag varit i göteborg med min mamma och min stora syrra :) Först åkte vi och hälsade på i min mosters butik :D hon har en jätte mysig liten affär som ligger mellan linné gatan och järntorget. Hon säljer massor av prylar där :) Min mamma och syster köpte ganska mycket saker där och jag fick ett gemini smycke av min moster :D jag fick välja vad jag ville och då valde jag ett par silvriga hjärt örhängen :) Sen åkte vi in till stan och mamma gick och träffade en vännina medans jag och syrran gick och shoppade. Där har man någon som kan inpuls shoppa asså. Jag stod i kassan med hennes 2 klädesplagg hon skulle helt plötsligt kom hon med 5 linnen också bara sådär och helt plötsligt en tröja också . Helt makalös e hon men sjukt underbart älskad :) Jag fick köpt min en fondation också ( Eller ah min syrra köte den till mig) En från maxfactor dene sjukt bra och det sysns knappt att man har den på och den täcker bra endå :O


Men nu ska jag kolla på film med min mamma :D Och imorgon blir det passa syrrans hund. Mys på det

Puss och kram från Alexzandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0