Konfa

Idag har varit den segaste dagen ever! vi har typ ingenting att göra i skolan så det blir bara att man sitter o slöar villket är as tråkigt! Och dagen kommer bara bli värre för idag är det konfa också som jag måste stå ut med i 1 ½ timme UTAN NATTA! men iförsig så e frida där men det är inte samma :O o vi ska prata om resan vi ska göra eftersom våran berlin resa blev inställd pga cp människor som sitter i någon styrelse så nu ska vi åka någon annan stans :P jag ska säga italien lr något för att jag e sur på attvi inte fick åka till berlin + att dom har sagt kosta vad det kosta vill o då får dom stå för det så HA! men nu ska jag ta något att äta o så innan jag går till konfan så ha det gött allesammans<3



jag är typ kär :[ ) i typ robert :D (edward cullen robert pattison <3)

Kommentarer
Postat av: Natta;)<3

Du får berätta hur det blev på konfirmationen!

btw. ÄLSKA ROBERT PATTINSON!(L)

2009-03-03 @ 22:17:41
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Natta:)<3

Du får berätta hur det blev på konfirmationen!

btw. ÄLSKA ROBERT PATTINSON!(L)



O BTW IGEN!! NEW MOON HAR BIOPREMIÄR DEN 20 NOVEMBER & DÅ SKA VI GÅ!!!!!!!!<3

2009-03-03 @ 22:21:09
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0