Måndag

Oh jag har inte skrivit på jätte länge :O men jag måste faktiskt skylla lite på att vårat internet inte funkade eftersm vi beställde hem nytt men delvis mitt fel för att jag inte orkat sitta vid datorn. Men nu e jag här igen ofc ;) Idag har jag inte hunnit göra så mycket eftersom det har varit skla hela dagen. Vi slutade nämligen 15:40 idag . o denna veckan kommer dock vara ganska chill i sklan för vi har nästan inga saker att jobba med förutom bilagor o pjäs sen är det nästan bara tomt hela veckan ut :D Men nu ska jag äta middag så ha det gött allesammans<3








Världens snyggaste :D Edward cullen ( Robert pattison <3)


Kommentarer
Postat av: nattaaa :D<3

ÄLSKA(L)

2009-03-02 @ 18:07:48
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0