Glädje

Inget är som förut. Inte ens jag är som jag var. Min familj är inte samma längre, inte mina vänner, människor runt om kring mig, Ingen är likdan som förrut. Alla är förrändrade, Elaka och sårande sidor har krypit fram oh visat sitt sanna jag hos folk. Folk som jag inte ens visste hade sånna sidor. Sidor hos folk som bara äklar mig, Känslor som hånler mot mig bara för att visa att den har tagit över och inte har tänkt att ge efter. Jag vill att alla ska vara som förr, inte ha några dåliga sidor. Kunna se deras leenede, inget falskt leende bara för att dölja tårar som rullat ner för sin kind. Utan äkta leenden , som värmer, som sprider glädje och som kanske någon dag kan få mig att känna samma glädje igen som jag gjorde förr. Jag skulle behöva ett leende som var äkta inte på klistrat eller fake utan ett äkta leende som kunde få flera personer att känna av glädjen och sprida den vidare....


Alexzandra karlsson

Kommentarer
Postat av: natta den bästa

men alex ditt jävla deppbarn!!!!!!! JAG KAN SMAJLA SÅDÄR FINT CP IGEN SÅ BLIRU GLAD? OKÄJJ????????? :DDD

2009-11-23 @ 21:33:18
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0